MySpace Layouts
MySpaceLayouts

-->

2011. október 23., vasárnap

rainbow stories*


lila~



Hideg van. Fázom. Rettegek.
Az égre lilás színeket fest az alkony.
Fáj. Kínoz belülről.
Sötét árnyak vesznek körül. Sötét lelkek. Elrabolnak. Én is egy leszek közülük.
Szeretem. A hiánya gyilkol.
Hiányzik mindene. Leginkább a szemei.
Tél. Sötét délután.
Mocsok, latyak és sár. A por és a füst körülöleli a várost.
Hó. Lágyan hullik alá az égből.
Rettenetes fehér poklot hoz magával.
Autók.
Gonoszul, gondolkodás nélkül elhúznak mellettem. Halott vagyok. Félholt. Megmenthettek volna. Megmenthetnének.
Egyikőjüket sem érdeklem. Csak fekszem az út szélén. Felkelni már nincs erőm.
Meztelen vagyok. Nem. Fehérnemű van rajtam. Halálra akarok fagyni. A hideg nem hat rám. Nem fáj már. Libabőr. Végigkúszik a testemen. A kezem kék árnyalatot  öltött. Lilult a testem.
A hideg immár rettentő hatást gyakorolt rám. Vacogtam.
Éles szúrást éreztem az oldalamban. Valaki belerúgott a félfagyott testembe, majd továbbsétált.

Hideg van. Fázom. Rettegek.
Fáj. Kínoz belülről.
Szeretem.
Tél. Hó.
Autók.

Halál.
Hullámokban tör rám a kín. Széttépi a testem. Gyűlöl engem. És miden gyűlöletét a halálomba önti.

Kínoz. Megöl. Széttép.
Kínoz. Megöl. Széttép.
KÍNOZ. MEGÖL. SZÉTTÉP.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése