MySpace Layouts
MySpaceLayouts

-->

2012. július 24., kedd

hallutinations.

apámnak.

Csak ültem az ágyon. Két kézzel szorítottam a telefont és vártam hogy megcsörrenjen. De az természetesen csendben maradt. Meg se szólalt.
Egy párnát kaptam az arcom elé, és sikítottam. Teli torokból.

*-Telefonált? Ugye felhívott?
- Sajnálom, nem keresett.
- Mikor hívott utoljára?
- 3 hete.*

A sírás szinte kirobbant belőlem. A könnyeim végigszántották az arcomat, és a mellkasomra folytak. Utáltam magam.

*-Hányban is születtél? 94? Vagy 98?
- 97.
- Ó, igazad van.*

Biztosan én vagyok az oka. Én tehetek róla, hogy sosem szeretett. Az én hibám, hogy elment. Én tettem valamit, ami miatt nem kellek neki.


*- Miért zavarsz? Megmondtam, hogy hagyj békén! 
- De..csak azt akartam, hogy jobb kedved legyen.
- Mondtam, hogy menj innen. 
- Beteg vagy? Szeretném ha jobban lennél.
- Hagyj.
- Szeretlek.
- Menj el.*


Ökölbe szorítottam a kezem, olyan erővel, hogy a körmöm sebet ejtett. Folyt a kezemből a vér, a szememet elhomályosították a könnyek és imádkoztam. Imádkoztam, hogy haljak meg. Azonnal.

*-Már megint mit csináltál? Hihetetlen, hogy képtelen vagy összeszedni magad.
- Bocsánat.
- Nem számít. Ezt vártam.*


Felálltam. Felkeltem a földről, letöröltem a vért a kezemről és kihúztam magam.
Ez volt az utolsó alkalom, hogy miatta sírtam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése